Kiinassa heräsi kiinnostus ”suomalaisesta” oluesta – SK: valttina mystisyys

Ensimmäiset Karhut ovat Kiinassa jo myynnissä.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Sinebrychoff aloittaa Karhu-oluen viennin Kiinaan.

Suomen Kuvalehden mukaan Karhun valtiksi on koettu eksoottisuus ja mystisyys.

– Karhu vetosi myös sen vuoksi, että siihen liitetään pohjoismaiden puhdas luonto, laadukkaat raaka-aineet ja hyvä imago. Myös eläinhahmoilla on vahva merkitys Kiinassa, sanoo Sinebrychoffin toimitusjohtaja Pekka Tiainen SK:lle.

Sinebrychoff kuuluu tanskalaiseen Carlsberg-konserniin. Yhtiössä on satoja olutmerkkejä, joten nimenomaan Karhu-brandin vieminen Kiinaan ei ollut itsestäänselvyys.

Karhun vientiponnistelu tietää Keravalla sijaitsevalle Sinebrychoffin panimolle miljoonien linjastoinvestointia.

Ensimmäiset Karhut ovat jo Kiinassa myynnissä. Vielä tässä vaiheessa olutta myydään vain kiinalaisissa ravintoloissa.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)