Henkilö katselee Tori.fi -sivustolla myytävää elektroniikka. LEHTIKUVA / EMMI KORHONEN

IS: Arkisen tuotteen kysyntä nousi yllättäen

Iittalan lasituoppi on herättänyt kiinnostusta Tori.fi-kauppapaikassa.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Iittalan lasiseen Krouvi-tuoppiin liittyvät haut ovat kasvaneet merkittävästi Tori.fi-kauppapaikassa viime viikkoina, kertoo Ilta-Sanomat.

Tuoppi on kerännyt niin paljon kiinnostusta lyhyessä ajassa, että se herätti Tori.fi-kauppapaikan huomion.

– Kysyntä nousi niin nopeasti, että jouduimme hetken selvittämään, mistä se johtui. Lopulta selvisi, että Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa oli kysytty tuopin suunnittelijan nimeä, ja tämä herätti laajempaa kiinnostusta kyseistä tuotetta kohtaan, johtaja Jenni Tuomisto Schibsted Suomesta kertoo Ilta-Sanomille.

Tuomiston mukaan ilmoitukset, joita on katsottu, tykätty ja jaettu paljon, tunnistetaan palvelussa mielenkiintoa herättäväksi sisällöksi, jota suositellaan käyttäjille. Sen vuoksi esimerkiksi kurkkumopot ovat nousseet monen käyttäjän etusivulle viime aikoina.

Tuomiston mukaan mikä tahansa tuote voi nousta kauppapaikassa ilmiöksi.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)