Iittalan lasiseen Krouvi-tuoppiin liittyvät haut ovat kasvaneet merkittävästi Tori.fi-kauppapaikassa viime viikkoina, kertoo Ilta-Sanomat.
Tuoppi on kerännyt niin paljon kiinnostusta lyhyessä ajassa, että se herätti Tori.fi-kauppapaikan huomion.
– Kysyntä nousi niin nopeasti, että jouduimme hetken selvittämään, mistä se johtui. Lopulta selvisi, että Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa oli kysytty tuopin suunnittelijan nimeä, ja tämä herätti laajempaa kiinnostusta kyseistä tuotetta kohtaan, johtaja Jenni Tuomisto Schibsted Suomesta kertoo Ilta-Sanomille.
Tuomiston mukaan ilmoitukset, joita on katsottu, tykätty ja jaettu paljon, tunnistetaan palvelussa mielenkiintoa herättäväksi sisällöksi, jota suositellaan käyttäjille. Sen vuoksi esimerkiksi kurkkumopot ovat nousseet monen käyttäjän etusivulle viime aikoina.
Tuomiston mukaan mikä tahansa tuote voi nousta kauppapaikassa ilmiöksi.