Kauppaketju Lidl jakoi syyskuussa Lidl Plus-etuohjelmansa jäsenille yhteensä miljoona ilmaista paistopistetuotetta. Lidl kertoo asiasta tiedotteessa.
Kyseessä oli kampanja, jossa etuohjelmaan kuuluva asiakas ansaitsi ilmaisen paistopistetuotteen jokaisesta ostoskerrastaan. Enimmillään asiakas pystyi ansaitsemaan kupongin joka päivä.
Lidlin mukaan etuasiakkaat ottivat kampanjan hyvin vastaan, ja tuotteita haettiin paistopisteistä yli miljoona kerta.
– Moni kuluttaja valitsee Lidlin nimenomaan paistopisteen takia, ja se on asiakkaidemme keskuudessa todella pidetty. Arvasimme siis, että suomalaiset kyllä innostuvat paistopistetempauksestamme, mutta sen suosio pääsi silti yllättämään! Paistopisteellä on ollut syyskuussa kuhinaa, kun asiakkaamme ovat hakeneet ilmaisia herkkujaan, kertoo markkinoinnin ja kampanjoinnin johtaja Meri Aalto tiedotteessa.
Kupongeissa oli tarjolla paistopisteen eri tuotteita. Yhdessä kupongissa oli vaihtoehtona aina neljä eri tuotetta, joista sai valita mieluisensa.