Paistotuotteita Lidlissä. LEHTIKUVA / HANNA MATIKAINEN

Lidlin erikoinen kampanja – jakoi ilmaiseksi miljoona paistotuotetta

Jokainen ostoskerta oikeutti yhteen paistopistetuotteeseen.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Kauppaketju Lidl jakoi syyskuussa Lidl Plus-etuohjelmansa jäsenille yhteensä miljoona ilmaista paistopistetuotetta. Lidl kertoo asiasta tiedotteessa.

Kyseessä oli kampanja, jossa etuohjelmaan kuuluva asiakas ansaitsi ilmaisen paistopistetuotteen jokaisesta ostoskerrastaan. Enimmillään asiakas pystyi ansaitsemaan kupongin joka päivä.

Lidlin mukaan etuasiakkaat ottivat kampanjan hyvin vastaan, ja tuotteita haettiin paistopisteistä yli miljoona kerta.

– Moni kuluttaja valitsee Lidlin nimenomaan paistopisteen takia, ja se on asiakkaidemme keskuudessa todella pidetty. Arvasimme siis, että suomalaiset kyllä innostuvat paistopistetempauksestamme, mutta sen suosio pääsi silti yllättämään! Paistopisteellä on ollut syyskuussa kuhinaa, kun asiakkaamme ovat hakeneet ilmaisia herkkujaan, kertoo markkinoinnin ja kampanjoinnin johtaja Meri Aalto tiedotteessa.

Kupongeissa oli tarjolla paistopisteen eri tuotteita. Yhdessä kupongissa oli vaihtoehtona aina neljä eri tuotetta, joista sai valita mieluisensa.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Opi sukeltamaan, ajattele kuin valkohai!

Suositut sukelluskurssit kokeneiden ammattilaisten johdolla. Verkkokaupassamme voit räätälöidä itsellesi sopivan paketin.
Tarjous

MUISTA LOGO!

Oy Sarin sukellus Ab
Roihupellon maauimala, Niinistö

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)