Netflixin logo television näytöllä. PIXABAY

Netflixin tilaaja katsoo palvelua kaksi tuntia päivässä

Palvelun yleisilme on uudistumassa.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Suoratoistopalvelu Netflixin tilaaja katsoo palvelua keskimäärin kaksi tuntia päivässä. Asiasta kertoo Verge.

Tiedot käyvät ilmi suoratoistopalvelun tuoreimmasta tuloskatsauksesta. Sen mukaan palvelun tilaajamäärä on kasvanut viimeisimmän vuosineljänneksen aikana viidellä miljoonalla tilaajalla. Nyt palvelulla on maailmanlaajuisesti noin 283 miljoonaa tilaajaa.

Samalla paljastui, että tilaajista lähes puolet on valinnut mainoksia sisältävän halvemman tilauspaketin.

Palvelun liikevaihto oli 9,38 miljardia dollaria ja liikevoitto 2,91 miljardia dollaria. Netflix kertoo suunnittelevansa myös palveluun tehtävää yleisilmeen uudistamista. Toimitusjohtaja Greg Petersin mukaan uudistunutta palvelua on kehitetty viime kesästä lähtien. Siitä ei vielä ole arviota, milloin uudistettu palvelu tulee kuluttajien saataville.

– Olemme innoissamme näkemästämme edistyksestä, ja aiomme vielä viimeistellä sitä, Peters sanoi Vergen mukaan.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Opi sukeltamaan, ajattele kuin valkohai!

Suositut sukelluskurssit kokeneiden ammattilaisten johdolla. Verkkokaupassamme voit räätälöidä itsellesi sopivan paketin.
Tarjous

MUISTA LOGO!

Oy Sarin sukellus Ab
Roihupellon maauimala, Niinistö

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)