Kuvakaappaus Nordean asiakkaan verkkopankista tiistaina klo 10.20.

Nordealla taas laaja häiriö: ”Savings_Error_Toivo”

Monet Nordean asiakkaat eivät ole saaneet tilitietojaan näkyville.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Nordean verkkopankkitoiminnoissa on jälleen häiriöitä. Aamukymmeneltä verkkopankki ei pystynyt näyttämään edes asiakkaiden tilien saldoa, ja asiakaspalvelun chat-toiminto ilmoitti ettei ole saatavilla ”teknisen toimintahäiriön vuoksi”. Välillä verkkopankki näytti osan tileistä, välillä ei. Myöskään sijoitusten ja lainojen tiedot eivät olleet saatavilla, vaan verkkopankki ilmoitti, että syynä on ”Savings_Error_TOIVO_N123456”. Nordea tiedottaa asiakaspalvelunauhoitteessaan, että sen palveluita vaivaa häiriö. Asiakaspalvelun jonotusajaksi ilmoitettiin tuolloin 23 minuuttia.

Nordeaa ovat vaivanneet viime viikkoina useat laajat häiriöt. Yhtiö on kertonut niiden olevan yhteisvaikutusta sekä huoltotöistä että palvelunestohyökkäyksistä. Viimeksi sunnuntaina asiakkaat eivät päässeet käyttämään mobiilipankkia ja jos pääsivät, eivät asiakkaiden tilitiedot olleet saatavilla.

Nordea tiedotti myös sosiaalisen median tileillään häiriöstä, mutta ei kertonut häiriön syitä.

 

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Opi sukeltamaan, ajattele kuin valkohai!

Suositut sukelluskurssit kokeneiden ammattilaisten johdolla. Verkkokaupassamme voit räätälöidä itsellesi sopivan paketin.
Tarjous

MUISTA LOGO!

Oy Sarin sukellus Ab
Roihupellon maauimala, Niinistö

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)