Nordean mobiili- ja verkkopankissa on ollut torstaina häiriö, jonka vuoksi osa asiakkaista ei päässyt kirjautumaan palveluun. Pankki tiedotti asiasta sivuillaan ja verkkopankin sisäänkirjautumissivulla.
Verkkosivustojen toimintahäiriöistä raportoivan Downdetector-sivuston mukaan häiriö alkoi yhden aikaan torstaina iltapäivällä. Tunnin sisällä palveluun oli tehty 461 häiriöilmoitusta.
Häiriöilmoitusten lukumäärä lähti laskuun kahden jälkeen iltapäivällä. Kello 15.37 palveluun oli tehty enää yksittäisiä häiriöilmoituksia. Myös verkkopankin sisäänkirjautumissivun yhteydessä ollut häiriöilmoitus oli poistettu.
Kyseessä oli jo kolmas kerta tällä viikolla, kun Nordean verkkopankissa oli häiriö. Samanlainen häiriö oli maanantaista tiistaihin ja keskiviikkona illalla. Pankin mukaan häiriöt ovat olleet seurausta viime viikonloppuna tehdyistä huoltotöistä.
LUE MYÖS:
Eikö verkkopankki toimi? Näissä tilanteissa voit vaatia pankilta hyvitystä
Artikkeli päivitetty kauttaaltaan 19.9.2024 kello 15.55.
Hei, Katariina! Valitettavasti mobiili- ja verkkopankin sisäänkirjautumisessa voi esiintyä osalla asiakkaista häiriötä tällä hetkellä. Voisitko koittaa kirjautumista hetken päästä uudelleen? Pahoittelut, asiasta koituvasta haitasta. 😕 -Sara
— Nordea Asiakaspalvelu (@Nordea_Aspa) September 19, 2024