Yhden palan suklaalevy. www.instagram.com/fazersuomi

Uutta markkinointia: Fazerin suklaan aprillipila olikin totta

Yhden palan levyä on esitelty sosiaalisessa mediassa.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Fazer lanseerasi aprillipäivänä Instagramissa yhden palan suklaalevyn. Kyse ei kuitenkaan ollut aprillipilasta, koska heti seuraavana päivänä samalla tilille ilmestynyt video osoitti levyn olevan totta, kertoo verkkosivusto markkinointiuutiset.

– Totuus on paras lähtökohta markkinoinnille – myös aprillina. On helppo tunnistaa itsensä sanomasta ”noh, jos nyt yhden palan otan”, Fazerin Sinisen markkinoinnista vastaava Niklas Lindroos sanoo tiedotteessa.

Monien somevaikuttajien kerrotaan esitelleen One-piece-levyä tileillään.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS